دات نت نیوک
معرفی پروژه های برتر
عملیات راهسازی قطعه اول و دهم باند دوم محور سنگان - تربت حیدریه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 - 12:57
حجم عظیم تردد از محور ترانزیتی تایباد - سنگان - خواف - تربت حیدریه به علت وجود معدن سنگان و پایانه مرزی دوغارون به عنوان تنها معبر رسمی مرزی ایران و افغانستان سبب بروز مشکلات فراوان از قبیل بروز سوانح شده است. لذا لزوم چهار خطه شدن محور فوق با توجه به ترافیک بالا و عبور وسایل نقلیه سنگین بیش از پیش احساس می شود. پروژه چهار خطه نمودن محور سنگان - خو...
پروژه سروستان-ارسنجان
ﺳﻪشنبه، 17 خرداد 1401 - 14:55
اين محور به طول 279+80 كيلومتر با هدف کوتاه کردن مسیر های ارتباطی باب انار – سروستان – خرامه ارسنجان – سعادت شهر و ارتباط آنها و همچنین کاستن از حجم ترافیک مسیر شیراز – مرودشت احداث گردیده است. این پروژه به عنوان کریدور شمال- جنوب طراحی شده که با اتمام این طرح حدود ۱۴۰ کیلومتر مسیر نزدیک تر خواهد شد.
تونل  و راه دسترسی شهر جدید علوی
ﺳﻪشنبه، 17 خرداد 1401 - 14:41
تونل علوی به طول 1914 متر در بخش غرب شمال غرب بندر عباس و در بخش شمال-شمال غرب بندر شهید رجایی قرار گرفته است. فاصله هوایی این تونل از شهر بندر عباس و اسکله شهید رجایی 26 و 9 کیلومتر می باشد.
بزرگراه فسا-داراب
ﺳﻪشنبه، 17 خرداد 1401 - 14:17
مطالعات تفصیلی مترو شیراز بصورت EPC
ﺳﻪشنبه، 17 خرداد 1401 - 14:04
در سال 1387 لغایت 1388 مهندسین مشاور اتحادراه در قالب طرح EPC احداث خط متروی شیراز حدفاصل ایستگاه مطهری تا ایستگاه احسان با شرکت سد و عمران پارس گستر اقدام و همکاری نمود .
راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه
ﺳﻪشنبه، 17 خرداد 1401 - 13:43
راه آهن شیراز-بوشهر-عسلویه به طول 205 کیلومتر می باشد و تا کیلومتر 150 به 5 قطعه با طول های 60 کیلومتر (قطعه 12) و 9 کیلومتر (قطعه 13 ) و25 کیلومتر (قطعه 15) و در نهایت 30 کیلومتر (قطعه 16) تقسیم بندی شده است که سرعت حرکت 160 کیلومتر در ساعت طراحی شده است. راه آهن شیراز-بوشهر-عسلویه در واقع منشعب از راه آهن شیراز-بوشهر می باشد. قطعه 12 اجرایی این ...
مطالعه و طراحی قطعه سوم  راه آهن بافق- بندرعباس
ﺳﻪشنبه، 17 خرداد 1401 - 13:37
قطعه 4 راه آهن بافق- بندرعباس که قسمتی از راه آهن دو خطه بافق- بندر عباس می باشد در سخت ترین و کوهستانی ترین قسمت این محور قرار گرفته است. این قطعه پر هزینه ترین و از نظر طراحی و اجرا سخت ترین و مهم ترین قطعه راه آهن بافق-بندر عباس بوده که در تاریخ ساختمان راه و راه آهن در نوع خود عظیم ترین آن می باشد. طول این قطعه جمعا 31 کیلومتر بوده که فاصله حدو...
پروژه روسازی اتصال طرحهای صنعتی و تولیدی منطقه گل گهر به شبکه ریلی  به طول تقریبی 72 کیلومتر
دوشنبه، 16 خرداد 1401 - 11:39
مسیر اتصال ریلی واحدهاي صنعتی از ایستگاه راه آهن گل گهر در مسیر راه آهن بافق–بندرعباس منشعب شده شامل یک ایستگاه مبادله و مسیر انشعابی از ایستگاه مبادله به هریک از واحدهاي صنعتی خواهد بود. محدوده مورد اشاره در یک کریدور 8 کیلومتري از ایستگاه راه آهن گل گهر تا محدوده زمینهاي سایت گهر زمین خواهد بود.طی این قرارداد اجرای کلیه مراحل پروژه روسازی ا...
صفحه 1 از 3ابتدا   قبلی   [1]  2  3  بعدی   انتها   
Copyright 2019 © EttehadRah Co.