دات نت نیوک
معرفی پروژه های برتر
مدارس سوسنگرد
یکشنبه، 15 خرداد 1401 - 12:45
قطعه چهارم راه آهن اصفهان- شیراز
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 - 15:29
راه آهن اصفهان-شیراز به صورت یک خطه و با سرعت طرح 160 کیلومتر در ساعت از اصفهان تا شیراز طراحی شده است . قطعه چهارم با طول 41 کیلومترکه از جنوب قادرآباد در استان فارس شروع می شود با جهت تقریبا شمال شرقی، جنوب غربی، منطقه کوهستانی زاگرس را قطع نموده و در غرب سعادت شهر خاتمه می یابد. این قطعه دارای 5 دستگاه تونل جمعا به طول 3012 متر و 3 دستگاه پل بز...
پروژه زیرسازی قطعه چهارم راه آهن میانه- اردبیل
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 - 15:07
مسیر راه آهن میانه- اردبیل (قطعه 4) از کیلومتر 000+300 واقع در 400 متری شرق جاده لوشان- گنجگاه آغاز می گردد. این قطعه بخشی از مسیر راه آهن یک خطه میانه-اردبیل می باشد که برای سرعت حرکت قطار 160 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است. در این قطعه دو ایستگاه به منظور سرویس دهی بار و مسافر در نظر گرفته شده است که در کیلومتر های 317 و 333 واقع گردیده اند و...
احداث خط راه آهن مجتمع مس خاتون آباد و اتصال آن به شبکه ریلی کشور
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 - 14:48
مسیر پروژه از ایستگاه میمند واقع در راه آهن سراسری آغاز شده و با یک قوس چپگرد به شعاع 500 متر در جهت شرق به غرب امتداد یافته و در کیلومتر 650+17 به کارخانه می رسد. سایر قوس های مسیر دارای شعاعی بالاتر از 1000 متر است و شیب طولی مسیر حداکثر 12 در هزار است. ضمنا حداکثر سرعت طراحی 120 کیلومتر بر ساعت و طبقه بندی توپوگرافی آن 100 درصد دشت می باشد.این م...
کنار گذر شمال شرقی شیراز
ﺳﻪشنبه، 10 خرداد 1401 - 15:51
پروژه بزرگراه کنارگذر شمال شرقی شیراز از 5 کیلومتری شمال شهر شیراز (دروازه قرآن) آغاز شده و پس از طی 14 کیلومتر به سمت جنوب منحرف گردیده و در محل پل فسا به کمربندی شیراز متصل می گردد لذا بدینوسیله کل مجموعه کمربندی شیراز به صورت یک لوپ کامل عمل خواهد نمود و تکمیل می گردد. ضمن اینکه محور شیراز- خرامه و جاده کفترک نیز به این شبکه متصل می گردد. طول...
بهسازی و توسعه عوامل پروازی فرودگاه اردبیل
ﺳﻪشنبه، 10 خرداد 1401 - 10:53
فرودگاه اردبیل در شمال شرق شهر اردبیل و در 15 کیلومتری جاده اردبیل- آستارا قرار دارد. این فرودگاه دارای یک باند اصلی (33-15) به طول 3300 متر و یک باند متقاطع (25-07) به طول 2500 متر، دو stop way در ابتدا و انتهای باند، یک تاکسیوی ارتباطی و یک اپرون به ابعاد 110*220 متر می باشد. این پروژه شامل طراحی و اجرای عملیات بهسازی باند اصلی به طول 3300 متر به...
توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسیویهای ارتباطی و M0 فرودگاه تبریز
ﺳﻪشنبه، 10 خرداد 1401 - 10:19
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمال غرب شهرستان تبریز از یک طرف به پایگاه دوم شکاری و از طرف دیگر به سه راهی غیر هم سطح جاده فرودگاه و مرند و از طرفی به پلیس رhه تبریز- مرند مشرف شده است. این فرودگاه دارای یک باند بتنی به شماره باندهای 30 راست و 12 چپ و باند دیگر با رو سازی آسفالتی به شماره 30 چپ و 12 راست است. این فرودگاه دارای 4 تاکسیوی هم...
قطعه سوم راه اصلی پاتاوه- دهدشت
ﺳﻪشنبه، 10 خرداد 1401 - 10:07
محور پاتاوه - دهدشت قسمتي از محور ارتباطي شمال – جنوب غرب کشور، با عنوان محور شهرضا – سميرم- بهبهان مي­باشد که ارتباط استانهاي جنوب غرب کشور من جمله استان خوزستان را به استانهاي مرکزي بر قرار مي­سازد و به نوعي اين محور نقطه ثقل و ميانبر بين استانهاي جنوبي و کريدور شمال به جنوب کشور محسوب مي شود. طول كل مسير حدود 136 كيلومتر كه ق...
کنار گذر شهر آباده
ﺳﻪشنبه، 10 خرداد 1401 - 09:59
ترافیک عبوری محور اصلی اصفهان – شیراز از شهرهای شهرضا، ایزدخواست، آباده، سعادت شهر و مرودشت عبور نموده و ترافیک سنگینی را در ورودی های این شهر موجب می شود که پس از احداث کمربندی شهر آباده، ترافیک عبوری محور اصلی اصفهان – شیراز وارد شهر آباده نشده و با گذر از کمربندی احداث شده ، از ایجاد گره¬های ترافیکی در شبکه ارتباط درون شهری جلوگی...
قطعه سوم محور راه کازرون- دشت ارژن
ﺳﻪشنبه، 10 خرداد 1401 - 09:55
شهر قدیم کازرون توسط محور راه موجود کازرون-قائمیه- دشت ارژن- شیراز و با عبور از مناطق صعب العبور و کوهستانی تنگ ابوالحیات به شبکه راههای ملی کشور متصل بوده است. احداث محور کازرون- دشت ارژن با هدف کوتاه تر شدن فاصله کازرون به مرکز استان فارس کاهش بار ترافیکی محور مواصلاتی کازرون-تنگ ابوالحیات- قائمیه- دشت ارژن- شیراز، ارتقا مشخصات هندسی راه، افزایش ...
صفحه 2 از 3ابتدا   قبلی   1  [2]  3  بعدی   انتها   
Copyright 2019 © EttehadRah Co.